RSS

Ostatni dzień i deszcz na pożegnanie

30 Wrz

Moja przygoda z Erasmusem w Turcji dobiegła końca. Ciężko uwierzyć, że minęły już 3 miesiące. A jednak…. Przez te 3 miesiące nie pamiętam dnia, w którym padał deszcz i było pochmurno. Do dzisiaj…;) Jak widać, nie tylko my płaczemy, ale również Istambuł. Cytuję moją koleżankę Esmę ” Sky is crying because you are leaving” Przyznam, że bardzo się przywiązałam do ludzi, miejsca, specyfiki tego kraju i kultury. Naprawdę żal odjeżdżać. Wczoraj żegnałyśmy się ze współlokatorkami, dostałam deser z napisem ” We will miss you”, a dziś małe pożegnanie z prezentami w pracy. Jeden z prezentów jest na pewno specyficzny, bo zrobiony ręcznie przez mojego małego 5 letniego adoratora🙂 Myślę, że w przyszłości może łamać polskim kobietom serca🙂
Ostatnie dni spędziłam na chodzeniu po sklepach, bazarkach, spacerach, korzystaniu z ostatnich dni wakacji i słońca.

Istambuł jest niezwykłym miejscem. A takie praktyki polecam każdemu, zwłaszcza w takim mieście. Już teraz myślę o tym szoku kulturowym i pogodowym, jak wyląduję w Polsce już jutro. Może te 3 miesiące to nie tak dużo na poznanie całej kultury, zwyczajów, opanowanie języka, jednakże coś w tej kwestii już mogę powiedzieć. Co więcej nauczyłam się większego dystansu do ludzi, zrozumienia, poszanowania innej religii i życia w kraju o innych zwyczajach niż Polska. Jest to na pewno cenne doświadczenie w życiu.
Dodaję kilka zdjęć, które udało mi się dziś zrobić,w tym pochmurny Istambuł🙂
Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze, czytanie moich postów i pozdrawiam serdecznie (jeszcze) z Turcji :))
Ps. Życzcie mi udanego lotu.
Thank you very much again for all, especially to my lovely turkish friends and canim :* cok cok seviyorum!!:))) Tesekkurler!

Agata.

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 30 Wrzesień 2011 w Instambuł

 

Skomentuj

