RSS

Polska!

02 Sier

Już jutro wyjeżdżam na tydzień do Polski, z czego się bardzo cieszę i nie mogę doczekać. Oczywiście jest pewien cel tego wyjazdu, w przeciwnym razie pogoda w Polsce zniechęciłaby mnie bardzo. Ostatnio w Stambule jest trochę „chłodniej” bo nie ma ponad 40stopniowych upałów, aczkolwiek jest wciąż gorąco🙂 Jeśli chodzi o pracę, to wszystko nam się układa, dziś z Bartkiem przedstawialiśmy prezentacje odnośnie Traktatu lizbońskiego i Polskiej Prezydecji w UE, wypadły chyba dobrze. No cóż żyję teraz podróżą do Polski, więc jak się coś będzie działo napiszę i wstawię zdjęcia!
Do zobaczenia! 

 
4 komentarzy

Opublikował/a w dniu 2 Sierpień 2011 w Instambuł

 

4 responses to “Polska!

  1. Warszawianka

    5 Sierpień 2011 at 10:24

    A w temacie Polski – czy jak mówisz skąd jesteś, to nasz kraj kojarzy się Turkom z czymś?

     
  2. I & S

    6 Sierpień 2011 at 11:10

    zazdrościmy powrotu do Polski choć na kilka dni🙂
    Jak tam wam się pracuje ?? jak pogoda ??
    U nas temperatura nie spada poniżej 38stopni.

    Pozdrawiamy z Cypru🙂

     
  3. Agata Stambul

    10 Sierpień 2011 at 19:30

    Oj tak dziewczyny, nie ma to jak Polska🙂 Pracuję nam się dobrze, jesteśmy zadowoleni😉 Mi osobiście Stambuł się bardzo podoba i kiedy przyleciałam do Warszawy myślałam, że wyjechałam na wieś😛 Różnica jest i to duża. Cisza, spokój, nie trąbią jak zwariowani, zatrzymują się na pasach….itp itd. Ale poogoda tutaj dużo lepsza😉 Tęskniłam za upałami:) a jak u Was? zadowolone?

    Warszawianko: reakcje są zawsze pozytywne. Jeszcze nie spotkałam się z inną…Część osób zwiedzało Polskę,część osób pytało mnie o historię, politykę, UE i spotkałam się z osobami, których brat, kuzyn, przyjaciel jest żonaty z Polką😉 Więc ogólnie mówiąc na plus🙂

     
  4. wszipmalaga

    10 Sierpień 2011 at 22:32

    u mnie w Andaluzji, tez co chwila słyszę, że ktoś zna kogoś kto jest żonaty z Polką hehe🙂 ja tez się wybieram do Polski pod koniec sierpnia tyle, że ostatni raz byłam w kwietniu na Święta Wielkanocne i obawiam się, że będzie dla mnie sporym szokiem znalezienie się znów w Warszawie…

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga http://wszipmalaga.wordpress.com/aktualnosci/🙂

     

Skomentuj

