RSS

:)

11 Lip

Witajcie kochani po weekendzie🙂

Dziś sobie uświadomiłam, że już 12 dni minęło odkąd przyjechałam do Stambułu. A czuję, jakby to były 2 dni. Czas szybko leci!
Dostałam kilka pytań odnośnie różnic kulturowych i czy przeżyłam szok. Odpowiadając zwięźle na pytanie powiem, że szoku wielkiego nie przeżyłam przyjeżdżając tu, jednakże są sytuacje, takie codzienne które do tej pory mnie zaskakują🙂 Mam nadzieję, że moje kochane koleżanki z pracy nie będą miały mi za złe, ale tę sytuację muszę opowiedzieć! Pracuję  z różnymi osobami, a w moim biurze większość Pań w chustach:) Sytuacja jest bardzo prosta, widzę dziewczynę w chustce od 10 dni codziennie, spotykamy się w toalecie damskiej, mijając się widzisz ją nadal zakrytą, wychodzę z toalety, myję ręcę, widzę że ktoś jest koło mnie, dziewczyna już bez chusty mówi do mnie… nie wyobrażacie sobie mojego zaskoczenia!!:)) Zobaczyłam całkowicie inną osobę😉 Tym razem naprawdę byłam w szoku, gdyż po prostu nie spodziewałam się takiego obrotu sytuacji😀 Po drugie, niby jestem przyzwyczajona do pań w chustach, ale kobiety ubrane w nikab (Arabki zakryte calkowicie -turystki) nadal mnie zaskakują i zwracają moją uwagę do dnia dzisiejszego🙂
Sobotni dzień spędziłam na opalaniu i pływaniu w ciepłym morzu😉 Wrażenia są niesamowite, sami zobaczcie i oceńcie!
Zdjęcia z nad morza, z dzisiejszego spotkania z partnerami itp🙂

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 11 Lipiec 2011 w Instambuł

 

Skomentuj

